Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

heihejmoimoj
















No nyt saan aikaseksi lisätä nää helsingin kuvat tänne! 
Ostin sieltä siis uuden lompakon ja vähän muuta kivaa mistä en jaksanut ottaa kuvia :)
On ollut pikkasen kiirettä kun koulu aiheuttaa mulle harmaita hiuksia.. :D 
No kaitpa tästä kahdesta viikosta hengissä selvitään, oon vaan niiiiiiiin stressaantunut ja inhottaa koko koulu.

Tänään mulla oli treenit ja ens viikon lauantaina esiinnytään variskalla kevätnäytöksessä, treenit on onneksi mennyt mun mielestä hyvin :)

Tänä viikonloppuna laitettiin markuksen kanssa pitkävetoa ja jeah voitettiin kerrankin vähän enemmän! :D

Nyt mä meen pois koneelta ja kerään voimia ens viikolle joka tulee olemaan täyttä kidutusta TAAS! 
vihaan tätä matikan kurssia ja sitä etten ymmärrä meidän opettajaa.. huhheijaa.

-JOHANNA

6 kommenttia:

julia. kirjoitti...

en tiennytkään et sulla on blogi. looks good !(:

http://julisthoughtsanddreams.blogspot.com/?m=0

jossupossu kirjoitti...

julia. sanoi...
en tiennytkään et sulla on blogi. looks good !(:

http://julisthoughtsanddreams.blogspot.com/?m=0


Hei mäkään en oo tienny että sulla on! kiva tietää, ja rupeen lukemaankin :)

Markus- kirjoitti...

jeaaaa vitska tuli kivat rahat pitkävedosta!! :) ollaan ylihyviä laittamaan yhdessä niitä :X <3 vitska olet söpö noissa kuvissa :) <3 pian tulen taas viereesi :') <3

olet maailman ihanin tyttöystävä kulta :') <3

jossupossu kirjoitti...

Markus- sanoi...
jeaaaa vitska tuli kivat rahat pitkävedosta!! :) ollaan ylihyviä laittamaan yhdessä niitä :X <3 vitska olet söpö noissa kuvissa :) <3 pian tulen taas viereesi :') <3

olet maailman ihanin tyttöystävä kulta :') <3


Jep ollaan toosi onnekkaita ! :))
sinä olet söpö kultani :')<3
Odotan sitä enemmän kuin mitään muuta :X<3 oon niin kyllästynyt kouluun! :(<3

mauuu sinä olet maailman ihanin :')<3

Anonyymi kirjoitti...

Oiii ihania noi fazer kahvila kuvat!! Me nii tullaa sampan kaa joskus teidän kaa sinne! ;) ja söpöi kuvii muutenki! ;) t. maiju :D (en voinu kirjautuu mun google tilii ku en muistanu salasanaa mut onneks voi kommaa anonyyminäki :DDD)

jossupossu kirjoitti...

Anonyymi sanoi...
Oiii ihania noi fazer kahvila kuvat!! Me nii tullaa sampan kaa joskus teidän kaa sinne! ;) ja söpöi kuvii muutenki! ;) t. maiju :D (en voinu kirjautuu mun google tilii ku en muistanu salasanaa mut onneks voi kommaa anonyyminäki :DDD)


hahaaaa, ihana!! :D
joo kesällä käydään kaikki helsingin kahvilat läpi ja fazerin kahvilassa enemmän kun laki sallii! ;) heheee:DD