Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 27. huhtikuuta 2012

Lähden helsinkiiiiiiiin !










Eilen oli koulussa Future Fun -teemapäivä ja skipattiin maijun kanssa jotkut jutut ja käytiin syömässä Illyrian'ssa! Oli muuten hyvää ruokaa ja harmi kun ei mahaan mahtunut enempää! :D Eilen oli myös ehkäpä täydelliset akroharkat ja aina opin sielä jotain uutta! 

Tän päivänen koulupäivä oli niin kidutusta ja tuntui ihan ikuisuudelta, en sit jaksanut mennä enää vimpalle tunnille. Lähden muutenkin tunnin päästä jo helsinkiin päin<3! 
Eilen sain myös erilaiset lipastot tohon missä on kaikkea turhaa ja tykkään paljon enemmän noista kun siitä entisestä.

Yhdessä noista kuvista näkyy vähän mun uusia hiuksia mutta ne on kiharalla, niin laitan paremman kuvan sitten jossain vaiheessa kun saan otettua semmosen!! 

Nyt on niiiin ihanaa kun on neljä päivää lomaa, huhhu kaipaan kesälomaa jo.

-JOHANNA

2 kommenttia:

Markus- kirjoitti...

Mauuu olet niin söpö kulta! :)<3 noi hiukset on ylkkähienot :) <3 melki samanlaiset kun sun rippikuvassa mikä mulla on pöydälläni :') :X <3

oon katsonut sitä joka päivä innokkaana mutta nyt saan taas katsoa sinua täällä meillä :') <3
olen niin iloinen kun tulet pian kainalooni!! :) <3

jossupossu kirjoitti...

Markus- sanoi...
Mauuu olet niin söpö kulta! :)<3 noi hiukset on ylkkähienot :) <3 melki samanlaiset kun sun rippikuvassa mikä mulla on pöydälläni :') :X <3

oon katsonut sitä joka päivä innokkaana mutta nyt saan taas katsoa sinua täällä meillä :') <3
olen niin iloinen kun tulet pian kainalooni!! :) <3


hihii, kiitos kultani :X! :)<3

Saat katsoa aika kauan!!! :)
pian tulen sinne hihihi <3! :]