Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Anna Mennä











No nyt sain aikaseksi laittaa tänne parit kuvat.
Olin sielä Helsingissä, ja maanantain lento Vaasaan päätti lähteä ilman minua joten tulin kotiin vasta tiistaina :D
Torstaina mulla oli synttärit ja markus tuli sitten tänne :)
Ollaan siis vietetty mun ja toisen veljen synttäreitä jo, kolmannet juhlat on neljän päivän päästä.

En oo hirveesti pitänyt kameraa missään mukana joten ei oo mitään niin viisaita kuvia.

Koeviikko ei vissiin mennytkään niin huonosti, sain nimittäin biologiasta 10 ja fysiikasta 9. Muut aineet voikin olla mennyt sitten päin sanonko mitä.
Huomenna sen tietää...

Noojoooo hyvää alkavaa viikkoa teille! 
Pitää yrittää jaksaa vaikka tulee olemaan raskaaaaaaasta.

-JOHANNA


2 kommenttia:

Eetu kirjoitti...

päätin tehdä uuden blogin ja olet mun vanhan blogin lukija joten ajattelin ilmoittaa josko haluaisit siirtyä mun uuden blogin lukijaksi :)

uuden blogin osoite on http://www.eetusreign.blogspot.com/

jossupossu kirjoitti...

Eetu sanoi...
päätin tehdä uuden blogin ja olet mun vanhan blogin lukija joten ajattelin ilmoittaa josko haluaisit siirtyä mun uuden blogin lukijaksi :)

uuden blogin osoite on http://www.eetusreign.blogspot.com/



Joo, hyvä kun ilmoitit! :) Oon nyt lukijana =)