Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 11. helmikuuta 2012

WEIGHT A MOMENT, troll

























heipäheiii, laitoin vähän tommosia vanhempia kuvia, kun en jaksa lisätä omalta kameralta, eikä sielä varmaan paljon mitään olisikaan.
tällä viikolla alkoi koeviikko ja oon ollut tänäänkin tekemässä kokeen ! 
vielä kolme koetta edessä, kolme takana, yhteenkään en ole lukenut, mikä mua vaivaa :D
No ei aina voi jaksaa!!!
Onneksi edes sunnuntain saa vähän levätä, ja torstaina markus jo tulee ! :)

Ja siitä enää viikko ja lähdetään Leville parhaalla porukalla!! 
Kyllä mä kouluun jaksan sen ajan raahautua, eri asia jaksanko tehdä mitään.

Oon myös nyt ruvennut taas treenaamaan kun on sen reilun kolme viikkoa saanut levätä, en kuitenkaan halua kuolla mihinkään turhaan kurkkukivun jälkitautiin :)

Olis vaan jo kesäloma!

-JOHANNA

8 kommenttia:

Stiina kirjoitti...

VOI EI MITÄ KUVIA MEISTÄ! ja muistan ton mun ja miksun kuvan :-D!! ihana oot :)

jossupossu kirjoitti...

Stiina: Mäkin muistan!! :)) Te ootte söpöjä hihi<3

mawwee kirjoitti...

ihaniiii kuvii :)

jossupossu kirjoitti...

mawwee: hihiii, kiitos marre<3 :)

Minna kirjoitti...

millä porukal oot menos leville muute!? :)))) ihania kuvia! :)<3

jossupossu kirjoitti...

Minna:
Minä, Markus, mun veli ja ehkä toinenkin veli, äiti, isäpuoli, sen tyttö ja poikaystävä :)

kiiitos minna:)) <3

Anonyymi kirjoitti...

millon sä tutustuit tohon sun poikasystävään:)? Ja yleensäkki, miten koska eikö se oo sua paljon vanhempi ja asuu eri paikkakunnalla?:D mut ootte söpö pari(:

jossupossu kirjoitti...

Anonyymi:
Tutustuttiin netissä viime kesänä yhden mun tutun kautta periaatteessa. :)
Ja Markus on 18, eli ei kuitenkaan mua paljon vanhempi :) Kiiitoksia :)