Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

kyttyräselkäinen muumi












hei mitä tää on, mä kirjotan tänne! :D 
hahaa, en oo oikeen tienny mistä olisin kirjottanut.

Mutta nyt tossa ylhäällä on vähän kuvia mitä viimeaikoina oon tehnyt.
Ja mitä tulen tekemään. Perjantaina lähden helsinkiin Markuksen luo!! :)

Niin ja piirsin TODELLA ruman muumin maantiedon kokeessa, sillä raukalla ei ole edes tupsua hännässä :( piirsin sen vähän paniikissa kun toivoin saavani lisäpisteitä!
Oon myös laittanut geelikynnet uudelleen ja ollaan katsottu 3D -elokuvia meidän uudesta TV:stä.
Koulu on myös ollut suuri osa elämääni, sielä kun vietän päivässä sen 7,5 h...
Mutta joo, ei kai mulla muuta. 
Ainiin joo, se mun kurkkukipu oli tittidii mononukleoosi JA angiina, ei tainnut ketään enään ihmetellä tuloksien jälkeen miksi se niin kipeä oli ja kaikki kurkkupastillit vain pahensi asiaa :D
jeeess..
Teksti pomppii kyllä aika taitavasti joten taidan lopettaa.
Hyvää yötä! :)

ps. mulla on premium Tibiassa jos joku sattuu tietää mikä se on, olen nörtti Johanna! ;)

6 kommenttia:

Minna kirjoitti...

UUI JOSSU siistii ku meet ny sinne markuksellesi hesaa! vitsit ärsyttää ku ei olla päästy pitkää aikaa juttelee kunnolla kaamee ikävä sua! :(( <3 mutta oon kyl nii happy sun puolesta ootte niiiiii söpö pariskunta mitä kuvista oon nähny :))

jossupossu kirjoitti...

Minna:
Jeppp, niin on siistii ja jännittävää! ja muakin ärsyttää, kaipaan sun juttuseuraa!! :(<3 hih, mäkin olen happy ja kiiitos paljon!! :))

vendela kirjoitti...

Kiitti sun kommentista ♥

ja ihanat noi sun kynnet! ♥ hehee ja söpö toi muumi :p

mawwee kirjoitti...

oisit voinu lähtee huomenna aamulla mielummi hesaa ja viel samalla junalla ku mä, krisu ja sitgu ku mennää valmentajakoulutuksee! :D

jossupossu kirjoitti...

vendela:
Kiiitos ! <3 ja joo, epäonnistui mutta söpö muumi silti hihi :)

marre:
niinpä!! :D voii vitsi, oisitte ollu hyvää matkaseuraa ;)!

mawwee kirjoitti...

tai nojoo ei oltais sittekkää menty eka hesaa vaa suoraa! :D