Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Vaasa-Lappajärvi-Alajärvi-Vaasa

noni, voisin jopa kirjottaa mitä oon tänään tehny. en oo kyllä paljoon saanu aikaseks mutta kumminki.
Ensiks aamulla töihin, sieltä suoraan kaupunkiin ja etittiin mun veljelle shortsit ja ostin myös itelleni kengät.



Sitten kun tulin kotiin, pesin mun skootterin ekaa kertaa painepesurilla haha en oo oikee jaksanu aiemmi.. :D no siitä tuli sit shiny :p sit mentiin n. klo 19 giganttiin ostamaan mun veljelle puhelin ja ostettiin mulle vihdoinki se musta silikonisuoja :)

nyt meen IHAN JUST nukkumaan että jaksan herätä :) NIII ja en muutes kirjota sit ainakaan nyt hetkeen ku lähetään Lappajärvelle huomenna ja sieltä perjantaina alajärvelle ja sit vissiinki sunnuntaina takas vaasaan :) eli kirjotan aikasintaan sit maanantaina taas. C U!

-JOHANNA

Ei kommentteja: