Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

kesäloma !


täytyy sanoa että eilen oli tosi kivaa ! :) aamulla todistusten jako ja sieltä suoraan jäähallille kattomaan kun mun siskopuoli pääsee ylioppilaaks. sieltä sitte sen juhliin ja illemmalla ulos kavereiden kans. oltiin siis ehkä 2 min hoviskalla ja lähettiin siitä sitten johonkin rantaan päin. Naurettiin paljon!! :D ainut huono puoli on että hajotin mun puhelimen! no joo ei voi mitää, vietiin se tänään giganttiin ja katotaan nyt että korjataanko se vai ostetaanko mulle uus. jos ostetaan uus niin voisin vaikkapa ottaa semmosen iskun- ja vedenkestävän ettei varmasti hajoa :D tällä hetkellä mulla on siis varapuhelimena tämmönen:


ja tänään oltiin yllätys yllätys hutskin nurmella! olin sielä eevan, emman, jonnan, jamin, vennun ja melinan kans :) henriki oli hetken. Sit tuli vähän kylmä niin mentiin pizzalle melinan, vennun, jonnan ja eevan kans. oltiin sielä varmaa kolme tuntia ja oon nyt n. tunti sit tullu kotiin.
Huomenna ei oo vielä suunnitelmia mutta kummasti toi mun huone on taas tullu sekaseks joten sen voisin siivota.. :D
hyvää yötä!
-JOHANNA
ps. mun KA on 9,14 ! :P
sori laatu kusasee

Ei kommentteja: