Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 19. toukokuuta 2011

PRAGUE

Ensimmäisenä päivänä eli maanantaina oli lähtö vaasasta klo 8.00 ja lento Prahaan Helsingistä oli perillä n. klo 18.00. Tultiin bussilla hotellille ja vietiin matkalaukut sinne. Huone oli aika säälittävän kokonen mulle, katjalle ja ellalle koska meistä näköjään ketään ei osaa pitää tavaroitaan siististi yhdessä paikassa. :D Majoittumisen jälkeen käytiin syömässä Burger Kingissä vähän kylmiä ranskalaisia mutta muuten hyvää ruokaa.

Yritän laittaa kuvat niin, että ne on siltä päivältä mistä kirjotan, mutta maisemakuvia on turha ees yrittää laittaa järjestykseen, koska en ite edes tiedä mistä ne on ja miltä päivältä.

Tiistaina meillä oli klo 10.00 kaupunkikierros vanhassa kaupungissa ja meillä oli joku mies opastamassa, huhhuh käveltiin aikas paljon, mutta hyvinhän me ahkerat liikkaluokkalaiset selvittiin. ;) Sitte meillä oli tutustuminen vaclavin aukioon jonka jälkeen oli vapaa-aikaa eli kierreltiin kauppoja jne.
Klo 20.00 me mentiin Image teatteriin missä ne tekee temppuja silleen jännästi pimeessä että niitten puvut loistaa ja jotkut muut on pukeutunu mustaan ettei niitä näy ja ne sit nostaa niitä ihmisiä joiden puvut loistaa(voi kuinka osaankaan selittää hyvin), sielähän ei sit saanu ottaa kuvia. Ei se niin hääppönen ollu, alko vähän tylsistyä kun se kesti vissiinki kaks tuntia..
En muista syötiinkö ennen vai jälkeen ton image teatterin mutta sillon kun mentiin syömään niin kaikki muut mun pöytäläiset sai jotain pahaa spagettia ja kanaa(mikä oli varmaan oikeesti possua ja sitäkin vaan ehkä viis palaa) mutta mä sain puolikkaan kanan ja niiiin hyviä ranskiksia, ihme se tarjoilija tajus ku selitin sille et haluun ranskiksia enkä perunamuusia sen kanan kans. ;)

Keskiviikkona mentiin eläintarhaan ja sielä oli oikeesti varmaan kaikkia mahdollisia eläimiä mitä eläintarhaan voi viedä. :D Sielä oli kyllä hauskaa vaikka aika ei riittäny kattomaan kaikkia eläimiä ja aikaa oli kuitenki semmoset kaks tuntia.
Sieltä kun tultiin mentiin prahan torille josta varmaan kaikki osti jotai paitsi mä, koska en oikeen innostu noista feikkituotteista. Kun tultiin sieltä torilta vein eetua ja vennua mun kans 'vähän' kiertelemään sitä meiän hotellin viereistä kauppakeskusta.
Ruokailu meillä oli jossain paikassa missä ne toi ruokaa kokoajan lisää, vähän samanlainen kun rax, mutta se ruoka tarjoiltiin ja oli vähän hienompi paikka kun Vaasan ihana Rax missä ei saa nykyään sit enää nauraa..
Ruokailun jälkeen mentiin katsomaan kaarlen siltaa iltavalaistuksessa.

Torstaina oli viimenen päivä kun tehtiin mitään Prahassa. Aamupäivällä meillä oli retki prahan linnan alueeseen ja iltapäivällä oltiin piknikillä petrinin kukkuloilla, missä harmi kyllä satoi. :/ Illalla oli sitten juhlaillallinen ja ruoka oli taas kerran onnistunutta. :p vaikka tosiaan odotettiin sitä ruokaa varmaankin 1,5h? Tehtiin katjan kans kasvonaamiot ennen tota illallista ja mulle saa toki nauraa ku näytän ihan urpolta se naamalla. ;D

Aamulla 10 oli lähtö lentokentälle ja helsingissä oltiin sit n. 16.00 ja vaasassa klo 22.00 ja JUST ku oltiin variskan pihas nii suomi teki maalin. ;)  loppu iha mukavasti ja oli muutenki ttoosi kivaa.
 Toivottavasti muistin kaiken oikein enkä huijannu teitä. :) ja kiitos kaikki jotka jaksoi lukea tän eihän tähän mennykkään ku muutama päivä tehä ja vieläku tää ei välillä suostunu laittaa näitä kuvia. :/ mutta
KIITOS 9D<3!

Minna kirjoitti...

voiii totta kai mä menin lukemaa ton! toi oli oikeesti niiiiii hyvä reissu! ;) <3

jossupossu kirjoitti...

niiiin oliki<3! ja kiva kun jaksoit lukea =)

Pave kirjoitti...

ihan huippuja kuvia ja varmasti loistoreissu! :)

jossupossu kirjoitti...

kiitos :) ja oli kyllä tosi kivaa! =)

anniiina kirjoitti...

Näytätte anssin kans yli paljon samoilta tos yhes teijän yhteiskuvas mis kummallaki on aurinkolasit :D