Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

BRB








Eilen olin sielä Botnia-hallilla esiintymässä ja hyvin meni. Näistä hiuksistakin tuli kans kivan näköset vaikka ei kukaan varmaan eroa huomaakkaan, mutta laitan sit Prahan reissun jälkeen paremman kuvan niistä. :) Kaks ylintä kuvaa on siis marren.

Mikko toi mulle pari huivia seinäjoelta ku ne oli sielä käymässä. mumma siis anto noi sille messiin, se oli ostanu mulle ja mun serkulle kuulemma kans. Niistä on siis kuvat tos yläpuolella. :D

Huomenna klo 08.00 lähtö kohti Helsinkiä ja sieltä sitte Prahaan! toivottavasti tulee kiva reissu eikä tuu mitään pahempia ongelmia. ;D Tuun takasin sitten Perjantaina 13. päivä, tai siis ainaki toivottavasti tuun! :o noei kyl mä tuun haha.

Nyt pikkuhiljaa nukkumaan että jaksan herätä aamulla ajoissa tehä kaikki jutskat ja pakata loppuun. Öitä!


-JOHANNA

Ei kommentteja: