Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 15. maaliskuuta 2011

I'm so fed up with people telling me to be someone else but me




Tulimpas äsken kaupungista, oltiin sielä äitin kanssa hakemassa mulle uudet legginsit, koska mulla oli tullu reikä niihin mun omiin. :/ mutta onneks löysin JUST samanlaiset ku mitä mulla oli + vähän jotai muuta kivaa ;) otin nopsasti vaan kuvat niistä ja tässä teille: (en kyl jaksanu kuvata niitä legginsejä, ne on iha normi mustat)




Vitsi tänään oli paljon läksyä! argh, mutta onneks ahkerana tein ne ennen kaupunkiin menoa:) rupee jo pikkuhiljaa stressaamaan toi fysiikan koe, koska en oo lukenu siihen ollenkaan.. mutta onneks mun veli on siinä toodella hyvä ja se on jo luvannu opettaa mua huomenna ;) Mellu kyl sano et se on helppo mut oon aina saakelin stressaantunu ;s mutta nyt lopetan tän kirjottamisen, moikkka!

-JOHANNA

Ei kommentteja: