Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 8. helmikuuta 2011

what can I do




Tulinpas sittenki koneelle, en pysty oleen poissa. :D Olin eilen ortopedillä tästä mun kädestä koska se on vieläki kipeä ja se naksuu. se ortopedi sano mulle sitte että se on joku hermo joka pomppii siitä luun yli ja se tuntuu niin selvästi koska se on turvonnu se käsi vielä. Se sano kans että ei mielellään tekis leikkausta koska siitä jää niin ruma arpi ja oon vielä niin nuori, eli mun pitäis yrittää kestää tota naksumista ainakin vuosi ja jos se vieläki sattuu ja pikkusormea tai nimetöntä pistelee niin sitte pitää kattoo uudestaan tarviiko se sitä leikkausta. Mun pitää kans ruveta nosteleen jotain puntteja että toi käsi vahvistuu. ;D sanoikohan se vielä jotain.. nojoo ei tuu nyt ainakaan mieleen.

Sit ku päästiin tuolta kierreltiin äitin kans pari kauppaa ja ostettiin mulle housut, mun mielestä noi on tosi kivat ja vähän erilaiset kun yleensä :)
Tänään meen Lady Linelle Stiinan ja Marren kans, ne on varmaan lähteny sinne jo mutta mä ootan äitiä että meen sitten sen kyydillä. Huomenna on liikkapäivä ja mä meen Simpsiölle! jeii, ei kyllä yhtään huvittais, mutta mennään nyt kun oon kerran sinne lupautunu. Tuntuu et mun koulu menee vähän huonommin kun yleensä tällä hetkellä, mutta kai mä tästä vielä itteni takas raiteille nostan. :) Nyt meen ettimään sen mun laudan ja kaikki muut kamat valmiiks huomiseks että se on moro! :p
-JOHANNA

2 kommenttia:

Melina kirjoitti...

noi housut on niiiiiiiiiin hienot!!:)

jossupossu kirjoitti...

kiitooos ::) hihi =)