Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Se tunne kun joudut nousemaan lämpimän peiton alta ja lähtemään kouluun ja ulos kävelemään -30 asteeseen!

Kipeenä oleminen ei oo kivaa, varsinkaan kun ääni lähtee ja on kurkku kipee! Ei pysty puhumaan kunnolla ja mulla sitä asiaa yleensä kuitenki on. :D Päätin sitte lähteä koulusta kahen leivontatunnin jälkeen, koska haluun olla terve ylläksellä. Viimekski ku olin kipee nii oli yli viikon kurkkukipu! ja se ei oo kivaa. mulla on nyt kolme päivää aikaa tulla terveeks.
Ainut hyvä puoli tässä on että oon kipee, kerkeen pakata paremmin ja lukea perjantaina olevaan ruotsin kokeeseen! Kummatkaan ei oo mitään mun lempipuuhaa mutta pakko vaan tehä nekin.

Nyt mä meen tekemään itelleni jotain syömistä. moikkkka :)
-JOHANNA



Ei kommentteja: