Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 5. helmikuuta 2011

Se kuuluisa tsemppaaminen koulussa jota ei ikinä tapahdu.

Tulin just hetki sitte kaupungista, äiti herätti mut jo 10 ja kierreltiin sitte kauppoja ja osteltiin kaikenlaista, en jaksanu kaikkea kuvata ja joitaki en voinu koska ne on lahjoja. :)
Tää viikko on menny ihan sairaan nopeesti! Haettiin eilen mun puhelinta kans hullosta ja eihän se tietenkään ollu korjattu kunnolla.. vietiin se sit takas ja sain onneks varalle vähän paremman puhelimen kun yleensä. Mutta haluan silti mun oman puhelimen! :(
nojoo kait se pian on korjattu ettei tarvi viidettä kertaa viedä sitä sinne :D

Meillä oli yhteiskuntaopin koe kans tällä viikolla ja se meni aika huonosti verrrattuna siihen miten yleensä mun kokeet menee, koska ostin uuden tv:n ennen sitä koetta, ei ollu kauheen hyvä idea... koska katoin vaan sitä sit. :D


''Sonyn upea 40" Full HD LCD-TV antenni- ja kaapeliverkon digivirittimellä.
Sonyn tyylikäs, musta 40” LCD-televisio tukee kaikkia HD-resoluutioita. Bravia Engine –kuvanparannusjärjestelmä tuottaa laadukkaan kuvan. Televisiossa on antenni- ja kaapeliverkon digiviritin, joka tukee MPEG2 ja MPEG4 –formaatteja. MP3 ja JPEG -tuki USB-liitännän kautta ja 4xHDMI-liitäntä. Tuotteella on 2 vuoden takuu. ''
Eilen olin Stiinan ja Marren kans, oltiin mäksällä ja sieltä sit kotii. Tänään ei oo mitään suunnitelmis joten oon varmaa sit vaan kotona. :) Tää blogin kirjottaminen on vähä jääny multa ja en tiiä jaksanko enään pitää tätä.. pitää nyt kattoa, mutta nyt mä voisin vaikka vääntää noi läksyt tosta.. Huomenna sit treenit! Irooooooon! pitäkää hauska viikonloppu :p

-JOHANNA

Ei kommentteja: