Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 20. helmikuuta 2011

My alarm clock is jealous of the relationship i have with my bed.





Tää viikonloppu on menny ihan sairaan nopeesti, koska on ollu niin paljon tekemistä. Perjantaina menin mun äitipuolen luo, aamulla isoskoulutukseen ja heti sieltä lady linelle jollekkin ravintokurssille. sit n. klo16 stiinan äitille ja sieltä katan (vai catan? :D)  luo ja sit sulvaaan! :) aamulla sit oli seikkailurata ja sit treenit ja nyt oon ollu kotona tehny läksyjä ja kattonu tv. :)
Huomenna taas kouluun ja jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lähetään perjantaina ylläkselle viikoks :) ollaan eka perjantaista lauantaihin oulussa jossain hotellissa yötä ja sit jatketaan sieltä ylläkselle. :) Tullaan lauantaina takas vaasaan. 
oon ottanu tän kuvan varmaan mun riparilla, olin siis ylläksellä. nyt moikka !
-JOHANNA

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

cata :p

jossupossu kirjoitti...

hihi okeii :)