Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 22. tammikuuta 2011

words don't come easy


Läksyjähän mä tänään oon yrittäny tehdä ja oon myös siivonnu, eli kotona vaan. Huomenna on Variskan suuri seikkailurata ja meen sinne sitten aamulla. Arki on menny tässä ihan mukavasti koulussa ja läksyissä, ja ihan hyvin on koulu alkanut kun sain kemian kokeesta 10-! :) Nyt kun vaan jaksais panostaa samalla lailla koko loppukevään niin hyvä. 

Kiva kun mä sain kans tällä viikolla yheks päiväks mun puhelimen takas ja siitä oli vaihettu noi kaikki mitä tossa ylhäällä lukee, mutta se etukuori oli siitä alhaalta niin huonosti kiinni ja en kaiken lisäks saanu mun puhelinta enään suomenkieliseks(??) niin vietiin se takas sinne ja katotaan nyt kauanko pitää taas(!) odottaa..

Eilen oli hieman hauskaa muokata tota koneen työpöytää ja tommonen tuli ^^
NYT SYÖMÄÄN :P
-JOHANNA

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

millä muokkasit vähä siisti