Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 7. joulukuuta 2010

when we drink we do it right

joo että semmosta tulin kipeeks ja oksensin sielä leirillä keskellä yötä, ihanaa :D äiti haki mut sitte lauantai-aamuna pois ja juhanilla oli ylioppilasjuhlat sinä päivänä. Nukuin sit siinä varmaan 18 ja sen jälkee yritin heräillä ja juhanin kaverit oli meillä ja ne oli ainoot vieraat ketä sit näin. :/ ois ollu kiva nähä kaikkia muitaki mut ei voi mitäää. :)

Oon ollu nyt kotona tän päivän ja oon ainaki huomisen vielä koska mulla ei lähe oikee ääni ja on kauhee flunssa ja kurkku AAMULLA aina niiiin kipee et en osaa ees kuvailla sitä kipua ku en pysty nielasemaan kunnolla :/ Toi kipu paranee aina illalla ja sit taas aamulla on kipee. :o


toi kuva kuvastaa mua tosi hyvin :::::::::D

Nii ja olihan ne tanssiaisetkin ja ne meni hyvin kyl onneks :)

tuli vissii joistaki kuvista vähä isoja :D
oiii äiti osti mulle täydellisten naisten 6. tuotantokauden ja mä meen nyt kattomaan niitä tonne sängyn pohjalle ja toivon että tää kurkkukipu pian paranee. :)


-JOHANNA

Ei kommentteja: