Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 22. joulukuuta 2010

this is how we live every night

Vihdoinkin kauan odotettu joululoma :) Huomenna lähtö Rukalle ja vasta sitten kun tullaan sieltä pois katon mun todistuksen(En oo kyllä aivan varma koska sieltä palataan, en oo jaksanu kysyä :D), koska uskon että se on aika huono verrattuna siihen mitä mulla yleensä on ollu. :/ Mut onneks on sit kevät aikaa parantaa :) Tänään keskityn vaan pakkaamiseen, ja pitää pakata kans paljon koska sielä on tähän aikaan vuodesta 'hieman' kylmä lasketella :D

minä ja rakas veljeni näytämme mallia ;) -^

Tänään mun siskopuoli tulee tänne Vaasaan myös ja sit se tulee kans Rukalle. :P

Nyt kysyn tän ennenku unohdan, eli haluutteko että teen mun joululahjoista sitte postauksen vai en? :) ja muutenki kommentoikaa ja kertokaa mulle postausideoita koska mä en oo mikään hyvä niitä keksimään. :D
Yritän nyt ruveta pakkailemaan. ja HYVÄÄ JOULUA kaikki! <3
-JOHANNA

ps. Jos luette tätä niin MERKITKÄÄ ittenne lukijaks, kiitoos :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

joo teet sen postauksen joululahjoista!!! :D

Anonyymi kirjoitti...

voi lipi,mikset kato todistustas? laskettelette kyl iha normaalisti ihan ku kaikki muutki

jossupossu kirjoitti...

joo teen siis sen postauksen joululahjoista :)

Ja en kato mun todistusta koska en haluu rupee heti miettii miten saan parannettua numeroita, ja en tunne itteeni ihan lipiks just nyt. :D ja hey eks huomaa meiän pro laskettelu tyyliä? ;)

minna kirjoitti...

no mutta jossu! teet ihmeessä postaus sun jouuahjoista! ;)