Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

presents


Nyt vihdoin ja viimein teen tän mun lahjapostauksen. Tein nää lahjat tällasissa kollaaseissa ettei tarvi ladata niin kauheesti kuvia sit :)

Tässä on mun vaatteet mitä sain, ja sain mä alusvaatteitakin mutta niistä en jaksanu kuvaa ottaa :D Eli tossa on Icepeakin huppari, Peak Performancen paita ja huppari, sit tommonen söpö pontso-tyyppinen valkonen hommeli :D ja sit musta bolero.



Ps3:sta ei kukaan osannu odottaa, oli hyvä lahja kuitenkin ja tekemistä paljon joululomaksi noista peleistä :D Guitar hero:ta ollaan mun veljen kans nyt eniten pelattu ja se on varmaan mun lemppari =)



kaiken näköstä tarpeellista :)



Tätä oon tarvinnu mutta en oo tajunnu pyytää, onneks mun ajatuksia näköjään osataan lukea :) tässä on siis skanneri ja tulostin :) jes!
Sain myös paljonpaljon suklaata ja sitä toivoinkin paljon. :) rahaakin tuli ihan mukavasti. :D sain myös sun siskopuolelta ED:in ;) Toivottavasti en unohtanu jotai mitä sain koska niinkin voi olla että on käynyt :D Nyt meen Anssin luo ja sit jos ne lasketteluhousut kävis hakemas :D
-JOHANNA

Ei kommentteja: