Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 16. joulukuuta 2010

freaky like me





Noni, nyt voin taas kirjottaa ku oon saanu noi kokeet pois alta ja on tullu yks koenumero mihin oon 'hieman' pettyny, ja siinä on mun veljen ja monen muunki mielestä tosi moni vastaus oikein mutta jostain kumman syystä se opettaja ei oo antanu mulle pisteitä. -.^ puolueellista. No mutta joo muuten on menny ihan hyvin ku sain 9+ uskonnon kokeesta ja meiän
luokalla se oli paras ja siitä toisiks paras vasta 7½ eli joo hehe :P
Tänään oli kans matikan koe ja meni ihan hyvin ja toivon koko sydämeni pohjasta että saan ainaki 9½ koska muuten en saa 10
ja vaikka se hullulta kuullostaakin niin mä HALUAN sen 10. Onneks
on kuitenki viel kevätlukukausi aikaa parantaa se sit takas
10 jos menee huonosti. Mulla tulee olemaan monessa aineessa parantamisen varaa et joo ei oo tulos helppo ens vuosi.
nojoo mut kuitenki nyt oon tosi helpottunut koska ei oo enään kokeita
ja ens viikolla alkaa loma ja minä matkaan perheeni kanssa RUKALLE! :P
btw siel on tosi hyviä ranskiksia bistrossa menkää maistamaan jos meette sinne joskus ;)
Ja oltiin kans sielä cheerleadingin SM-kisoissa ja naiset ja junnut molemmat tuli 8. :)

kuvia pöllin jasmyn blogista


voi kuinka odotan jo ens kautta ja pääsee taas treeneihin mukaan! Kaikkii antaa kaikkensa nyt tällä kaudella sit!!! =)

Tänään meen vielä kaupunkiin ostamaan jennille joululahjan katotaan nyt mitä mukaan tulee :D
Ois tarkotus kans mennä jennin luo huomenna :) jeahhhh

oiii viiden päivän päästä saan avata mun luukut joulukalenterista :):) eli suklaalakko loppuu =))

YEAH, heippa
-JOHANNA

Ei kommentteja: