Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 2. marraskuuta 2010

without you nothing matters





Nyt tulin tänne kirjottaan vaikka en oikeen tiiä mistä kirjottaisin! :D Tänään ei oo treenejä eli mulla on tulos rento datispäivä. Meillä on ens viikolla kisat ja mä en oikeen oo vielä sisäistäny sitä, mutta onneks meillä menee treeneissä hyvin! :)

Viikonloppu meni lauantaina kun oltiin ulkona Jonin, Lauran, Anssin, Stiinan, Eetun ja Janin kans, lähettiin kuitenki stiinan kans meille tänne vähä juttelee kaikesta ja katottii bb jne. :D Keksittiin kans maailman paras suunnitelma mitä en kuitenkaan täälä voi kertoa koska en tiiä ketä tätä lukee :D

Sunnuntaina oli seikkailurata joka on kans ens viikolla ja se on ilmanen kaikille! :D Sen radan jälkeen yritin lukea maantietoa mut se koe meni päin sanonko mitä. Mut no joo, sit oli treenit ja tulin kotiin yritin lukee mut yllätys meninki koneelle :D
Sain uskonnonki kokeen tänään ja mä ajattelin ihan tosissani että saan n. 7½ mutta se ihana opettaja oli antanu mulle 9-
Tuija on paras! <3
Tää viikko vielä ja sit on tet, en kyllä ees tiiä vielä mihin mun pitää mennä ja koska :D


näistä tulee vielä parhaimpia cheerleadereita koko maailmassa! oon niin ylpee! <3>


Me mennään muutes meiän perheen kanssa joululomalla rukalle ja hiihtolomalla ylläkselle! Tykkääntykkääntykkään. :)
nyt, meen lukee jotai lehtee, tai pitääköhän mun lukea jotaki? no ihan sama, heipppa =)

-JOHANNA

Ei kommentteja: