Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 12. marraskuuta 2010

Platinum ;)

Noin kahden tunnin päästä olis lähtö.. Niin oonko pakannu? en.. :D No alotan ihan just :) mulla tää pakkaaminen jää AINA niin myöhään.
En ollu Tänäänkään sielä tetissä ja oon ollu sielä nyt vaan kerran. :s Mut ei voi mitään ku mulla oli torstaina niin heikko olo aamulla ja sit nyt on kurkku kipee ja nuha. :/
Ja vielä kun tää käsi on vielä täs vaikeuttamas mun asiaa. Siinä on kivoja mustelmia nyt ku otettiin eilen siitä ne jotkut tukitarrat pois ku mun isäpuoli joka on fysioterapeutti laitto uudet.

noin söpö käsi. :) se on myös tolta alueelta vähä kummallisen värinen. mut ei se mitää pääasia et voin tehä :D
Oltiin äitin kans kaupungissa ku ostettiin mulle kaikki glitterit ja kaikkee muutaki kicksistä, en jaksanu kyl ottaa mitää kuvaa niistä glittereistä. :D
Sit löydettiin mulle hienot talvikengät hihi :)



mutta nyt mä alotan sen pakkaamisen en tiiä postaanko enään mutmut ::)



heihei :)

-JOHANNA

Ei kommentteja: