Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 22. marraskuuta 2010

I have the time of my life

Noni, en oo postannu hetkeen joten voisin nyt postata ku en menny kouluunkaan. eli joo oltiin sielä karsintakisoissa ja päästiin SM-kisoihin, ne on sit n. kolmen viikon päästä. :) En muista keneltä kaikilta oon saanut tai ottanut näitä kuvia mutta tässä niitä nyt tulee:














Mä taas oikeen edustavana :D Mut joo, siitä ku mun käsi meni on jo yli kaks viikkoa ja se on vieläkin kipee!! ÄRSYTTÄÄ...
Ja meillä on loppunut se tet nyt ja koulu ois alkanu tänään mut en menny koska oli maha kipee ja muutenki herätyskello bugas eli ei toiminu kunnolla :s Mä en muutenkaa oo ihan mukana nyt et mitä kokeita meillä oikee on ja mitä hä?
Mut kaitpa sekin selviää.
Tänään mulla on treenit 17-20, tunti mulla on valmennusta eli zinkit ja mua vähä stressaa ku kaikki ei oo tulos siihen esitykseen mikä meillä on sunnuntaina Variskalla ja tänään on viimeset treenit ennen sitä!
En oikeen tiiä mitä kertoisin mitä on tapahtunu ku ei oo tapahtunu oikee mitää :D Eli mä tästä meen lukemaan uskontoa, hejhej!

-JOHANNA

Ei kommentteja: