Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 24. lokakuuta 2010

tuu mun lähelleni koska I want to be with you


Oon vähä laiska täs kirjottamises ku en oo oikeen saanu mitää aikaseks ees tällä syyslomalla :D Muutaku sen et pidettii hauskaa perjantaina stiinan kaa pitkästä aikaa yhes rapus mis oltiin aina sillon joskus pari vuotta sitte :)


oon pyöräilly nyt viikonlopun aikan ihan sikana. Kotirannalta vanhaan vaasaan ja takasi aika monta kertaa, ja sit viel treeneihi tänää. Mut pyöräily on pitkästä aikaa kivaaa ! :)
nii ja sit viel et ostin jonku lumenen 20e puuterin ja must tuntuu et se on aika paskaa :( no katotaa ny koitan sitä viel ku mul oli vähä huono iho muutenki ku koitin sitä :D
Otin mun tililtä kans 100 e ja haluun kattoo osaanko säästää rahaa.. joo, minä säästämässä, ei? :D
Huomenna on viimenen lomapäivä ja taas alkaa ne kokeet ja kaikki muu. -.- ja vissii 19 pv Cheerleadingin SM-karsintakisoihin ja mul alkaa tuleen siitäki kiva sterssi. :)
no mut huomenna yritän lukee kokeisiin ettei sit viime tipas taas.
moooikkka!


-JOHANNA

Ei kommentteja: