Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 17. lokakuuta 2010

immabe

Oltiin Juntsan luona Marren ja Stiinan kans kattomas boogeyman 2 ja friday the 13 tai joku :D tai siis ei katottu tota toista loppuun asti ja olin nähny sen aiemminki :)
Ajoin tänään ekaa kertaa mun jopolla :D ah, pyöräily on kivaa pitkästä aikaa :p
Huomenna treenit 17-19 ja sitä ennen ajattelin herätä tekemään läksyt :D ja sit koulu, mut kai sitä kestää ku on vaa kaks normipäivää ja sit keskiviikkona ois taksvärkki mut en jaksa haravoida nii meen sit hetkeks kouluu. :p Tiistaina on kans matikan koe ja mua vähän jännittää ku joudun tekeen sen yksin ja sen sais tehä parin kans mut mulle nyt ei löytyny paria niii juu. :D
mut nyt voisin pikkuhiljaa mennä nukkumaan, öitä!

-JOHANNA

ps. jos luette mun blogia nii laittakaa ittenne lukijaks, kiitostack
pps. jos ootte lukenu tän postauksen nii painelkaa tuolta alhaalta jos ymmärsitte mun hienosta selityksestä. :D tackkiitos

Ei kommentteja: