Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 7. syyskuuta 2010

yhdessä pitkään käveltiin

jep oon aika laiska :D ajattelin yrittää lisätä kuvia tinypicin avulla mut niistä tuli liian pieniä ja kaiken lisäks laitoin ne vissii photobucketin kautta? :D
mut tulin sillon sunnuntai-illalla vaellukselta ja oli kivaa siel tuli aika paljon inside läppää ja vihaan ylämäkiä vannoin sielä että en mee enää vaellukselle mutta ens vuonna meen vissii ;)
täs nyt näitä kuvia jos jaksaisin muutaman laittaa:


lisää näitä mahtavia matkakuvia löytyy mun facebookista ;)
tänään mun skootteri haettiin huoltoon koska se ei taaskaan lähe käyntiin ollenkaan, ihanaa..<3
mun piti viel sanoo jotain kait mutta varmaan sit ens postauksessa, mulla on ihana ihana stressi koulusta ja kaikesta :):)

heippa!
-JOHANNA

ps.muistakaa painaa noita juttuja tuola alhaalla ;)

Ei kommentteja: