Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 15. elokuuta 2010

tomorrow will be torture

Tulin just treeneistä ja meni hyvin huuuh omgash mua heittettiin :D osaan olla niin tiukkana ja kaikkee<3 NOT, meni ehkä muutama hyvin, hehe :D
mutmut, huomenna alkaa koulu eli sit ku se alkaa oikeen kunnolla niin kirjotan ehkä vaan kerran viikossa koska mun elämä tulee kulkemaan koulussa ja treeneissä ja ehkä vähän vähän vähän kavereiden kanssa koska nyt mulla alkaa ysi luokka ja haluun et saan hyviä numeroita sitte ku vissii nyt talvitodistuksella haetaan sitä opiskelupaikkaa ylä-asteen jälkee et moro :D



Olin tänään kans harjottelemassa sitä sirkusesitystä ja se on OIKEESTI sirkusesitys en kyllä muista enään miks :o
ääääh, en oikeesti jaksa ees ajatella sitä läksy ja koemäärää mikä tulee sit olemaan. :(
Mut onneks on nyt masu täynnä kotipizzaa ja kokista nenän edes niin tällä hetkellä kaikki on hyvin :)



katotaan nyt miten mun nukkumaanmeno sujuu, ei varmaan kyl kauheen kiitettävästi ;)
-JOHANNA

1 kommentti:

mawwee kirjoitti...

HAAHHAHA vittukylä :D