Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 23. elokuuta 2010

listen to your heart

En oo näköjään postannu muutamaan päivään ja se johtuu ihan siitä ku on ollu kiireitä (not) ja en oo jaksanu oikee olla koneella tai siis oon jaksanu mut olin sit kaikkialla muualla paitsi täälä :D

Eli lauantaina oltiin Power Parkissa:



joku oli näköjään laittanu sinne kaupungintalon tohon veteen näköjään jotai fairya tjtn :D







innostuttiin Stiinan kans kuvaamaan saippuakuplia mitä ellu puhalteli :D



ah, speedtester, kaikin puolin ihana peli<3





jep oli kiwaa! :)

Eilen oli iso urakka mun todella pienen vaatekasan kanssa joten siinä meni varmaa koko päivä ku heräsin puol 15 ja sit puol 19 lähin harkkoihin.







ja nyt odotan sitä toista vaatekaappia että saan mun vaatteet sit sinne :)

Tänään on treenit peruttu joten kerkesin tulla postaamaan tuli vähän pitkä postaus ku en ollu postannu.
Ja vielä että tänään mennään varmaan ostaan mulle vähä vaellusvaatteita tai jotain pitäää kattoo ;)

-JOHANNA

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mielenkiintoista tietoa

jossupossu kirjoitti...

wtf :D