Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 6. heinäkuuta 2010

övernatt




Tänään olin siis taas rannalla stiinan, jasmyn ja mellun kans, oli joni ja mikkeki siel hetken. ja IHANAA mä paloin olkapäistä<3<3 Sen jälkeen vietiin stiina viideks harkkoihin ja mellu hetkeks kotiin sit käytiin jasmyn luona ja sieltä mentiin meille ja sit kaupungiin heseen ja arnoldsiin. hehhehe.. No mut mentiin sieltä sit amikselle yli tunnin lenkille ja siel oli tällä kertaa minä, jasmy, mellu, anni, jessica ja jenkki. lisää vaan platskeja mukaan ni hyvä. ;) Nyt oon Jennin luona ja oon täälä yötä. :) eli en voi lisätä tän päiväsiä mut laitan ne huomenna. täs on jotain kuvia musta ja jennistä (ja aika monesta muustaki) vuodesta kivi ja nakki :D
video
video



joo näille me sit naurettiin jennin kans ja oli PALJON sellasta mitä ei todellakaan voi julkasta :D esim... kaksarikuvat :)

öitä people!

-JOHANNA

3 kommenttia:

jassmy kirjoitti...

hahahahahaha, eikä!! niin söpöjä kuvia :D:D: ja ihana toi jennin hyppyvideo :D:D hieman nopeet laskut :D:D
ja haha toi eka video, kivat feimi kopit :D:D ketä siin videos on? :D ja mistä se on?

Melina kirjoitti...

hahahahahh niiiiin ihanii kuvii :D:D vähä paras toi video ;D :D

Aasu kirjoitti...

ahahahahahah toi eka video mis teette jotai feimikoppii ja niin !:D ihana :D:D