Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 2. heinäkuuta 2010

Nyt laitan näitä treenivideoita tästä päivästä (tai siis eilisestä):


video

video

jasmyn akrot --^^

video

video

mun akrot avulla --^^

video

marren akrot --^^

siinä on jasmyn, mun ja marren akrot, ois mellunki mut sen mielestä ne on julkasukelvottomia, no tässä nyt kuva edes:



Ja vielä että oikeesti mä en rusketu ikinä mut lupasin jo marrelle että tuun leijumaan tänne ku oon ruskeempi ku se!! WTF? :D



oooh jes oon ruskettunu ees vähän, en oo oikeesti niin ruskee ku toi kuva kusettaa ;)

hyvää yötä !

-JOSSU

1 kommentti:

mawwee kirjoitti...

siinä on jasmyn, mun ja marren akrot, ois mellunki mut sen mielestä ne on julkasukelvottomia, no tässä nyt kuva edes:

hahaha vähä nauroin sitte yhtäkkii mellusta joku suru kuva :D:D:D