Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 24. heinäkuuta 2010

i was so pink today

kaadoin mun redbullin. <3 no joo :D olin tänään stiinan kans kaupungis ja lol ostin pelkkää pinkkiä :D



tolllaset capriiit, me likey





sit juoksupaita. :p





ja näitä mä lähin hakemaan, onneks ei ollu alaosan tarvetta, nimittäin se oli RUMA :(

stiina osti kans itelleen sellasen sisilisko napakorun. Mentiin kaupungista sit eka meille ku söin ja sit stiinalle ku se söi ja sit mentiin hutskin nurmelle marren, aasun, mellun, jasmyn ja meerin kans. :) sielä sekoiltiin ja naurettiin ja pelattii vessapaperirullauspeliä ja saatiin siihe vitusti paljon enkkaa stiinan kans :D aasulle haastetta :))
jajaja sit vähä kuvia aasun kameralla otettu.





näinhän se menee ;) -^^



ja ennätyksiä pukkaa ;D --^















TÄÄ ON PARAS KUVA :D -^^

oli kivakivakiva päivä tänään tackar muruset (tai siis kokopullat) <3
heipppa !
-JOHANNA

JOO PS. MUN PITÄÄ HERÄTÄ 9 TÄNÄÄ KU MEEN MUN SERKUN RIPPIJUHLIIN SEINÄJOELLE, MORO.

2 kommenttia:

Aasu kirjoitti...

ahahahahaa, nauran ! toi viimenen kuva (Y) !!:D

Aasu kirjoitti...

hahaahhahaha, sopis passikuvas aivan liian hyvin! :D:D: näytän joltai hipolta hahahhaha:D