Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 16. heinäkuuta 2010

aaaaaaahhhhhuh

tänään olin stiinan kans hutskin nurmella varmaa vartin ja sit päätettiin et mennään lenkille nii mentiin sit tunnin lenkille ja sieltä suihkuun ja stiinan takapihalle MEREEN!! ;) tää ja eilinen päivä ollu niin jees et huhhhu!<3 :) huomenna käyn kaupungis ja jossain vaihees toivottavasti kerkeen nähä joniaki ku se on tullu sieltä riparilta ja mä lähen huomenna melkei viikoks mökille et jipiii :D mut voi olla et postailen sieltä ku meil on kannettava ja mokkula kiitos mun isäpuolen. sinne tulee tällä kertaa mikko, äiti, hannu, juhani, sarah ja mun siskopuoli tuuli. mut tuuli tulee vaan viikonlopuks. bilder:





mun skootteri ottaa itestään teinikuvia <3 nii ja btw sain sen tänää :)=)



rajatrajat... :)

öitä!

-JOHANNA

Ei kommentteja: