Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

With Stiina

heissulivei, tänään on satanut pirusti :o
Mut silti mentiin ulos :) With: Stiina & Mellu, myöhemmin Mixu tuli meiän kans ja mentiin abc:lle ihanassa kaatosateessa..











siiiinä vähän kuvia ja sit kans et mä oon oikeesti varmaan koukussa ranskalaisiin ? voiko olla? :D tänäänki söin jooooooooooooooo hyvä minä..






näähän on siis mun ja mellun että en ite kuitenkaan syöny ihan kaksia.

abc:lta mentiin sit vanhikseen ja haettiin mäxä hahah joo haettiin ku se ois voinu tulla heti skootterilla -.- mut sit mentiin takas abc:lle :D





Stiina ja miksu pelaa pelikoneita, tai siis miksun rahoilla ja miksu tietttenki hävis kaiken! ;)





Stiiiiina on meillä yötä ja mitäköhän tyhmää me keksitään ;)

-JOSSU

1 kommentti:

stiina kirjoitti...

Hahah hyi toi mun kuva:D:D tai mun kieli on niinku nakki :D:D