Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 22. kesäkuuta 2010

summerjam

tänäääään anssi ja joni herätti mut 12 tai joskus sillon ja sit lähin jonille päin, ollu taas koko päivä niin väsy et on tullu semmosta juttua et ei huhhu ku oon nauranu paljon. sit jonilta menin kotiin syömään ja hain stiinan sit mentiin hutskin nurmelle. mulla kaks eri hiustyylii aivan salee rupeen käyttää noita ;)





sit mentiin mtv:lle ja meinattii melki kaatuu skootterilla ku oli niin väsyneet jutut :D Mtvl oli miksu, vili ja lanttu(?)









mtv:ltä lähin harkkoihin ja huhhu ku oon taaaas ylpee mun joukkueesta tällä kertää etenkin jasmysta joka teki kierrevoltti heiton!!

video



sit vähä muita treenikuvia:









sit treenien jälkeen oli tarkotus mennä juntsan luo stiinan ja miksun kans mut mä en millään jaksanu.. Sit ku tulin kotiin niin joni ja anssi juoksee mun peräs et joo sä tuut ny ulos nii sit mä menin niitten kans pienen kävelylenkin ja ostettiin me pitsaki :D Tulin kotiin jo joskus puol 11 ja nyt mä sit dataan taas varmaa vaikka kuinka kauan...

mut öitä teille ketkä meette nukkumaan! :)

-JOSSU

Ei kommentteja: