Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

POSTAUSTAUKO

jooo eli nyt on postaustauko 23.6.-27.6.


elikkäs oon tuola:



katotaan nyt jaksanko kuvailla siel paljoo, sinne tulee siis mun veli, isä ja äitipuoli ja yheks päiväks mun isompi (:D) veli Juhani ja sen tyttöystävä Sarah. Yleensä sielä on ollu mun velipuoli ja sen tyttöystävä, siskopuoli X2, iskä, äitipuoli, veliX2 ja kaikkii muita sekoja, mut nyt siis vaan me neljä :( mut katotaan nyt mitä me keksitään, toivottavasti tulee kivaa. :)

-JOSSU

2 kommenttia:

jassmy kirjoitti...

jepuliskepulis laitan kuvan kaikkialle, jos ny joskus saan aikaseks sen sixpäckin :D:D en tiiä yhtää mitä mun niinku pitää tehä? :D pelkkii vatsoi ja selkii vaan vai? :D hahaha vois kysyy lyttiseltä :D:D noei :D:

jassmy kirjoitti...

hahah, no en kysy :D ja jep tiiän :D pitää ny vissii ruveta tekee joku miljoona vatsaa ja selkää joka ilta ja nauraa paljon ni eiköhän se pia rupee jo näkyy ;)