Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 10. kesäkuuta 2010

No heij!
hmm, joo päätin alottaa tän blogin, koska mun kavereilla on monilla tää ja ajattelin kokeilla jos se olis kivaa kans tai jotain..
Ja onhan mulla ollu jotain ''hyviä'' ideoitaki mitä kirjottelisin.
En kyllä vielä kerro mun kavereille tästä osotteesta, jos en oikee jaksakkaan tätä. ;)
No joooo, mun nimi on siis Johanna ja kaverit sanoo jossuks ja oon 15-vuotias.
Kerron sitte ittestäni enemmän tän blogin aikana jos tää jatkuu, toivottavasti.


Mun blogit tulee olemaan enemmän sellasia että niissä on kuvia eikä niiiin hirveesti tekstiä, tai ainaki yritän ettei tulis niin paljoo et joku jaksaa lukeakki!
Tai no riippuu jos mulla on kuvia mut yritän aina laittaa, NII ja pitäis opetella se niitten kuvien lisääminenki.. kappas, onnistuihan se.
Kiitos stiinan avun vielä oikeeseen kohtaan! ;)
toi kuva on siis ylläkseltä hiihtolomalla.

-jossu, johanna, whatever you like! ;)

Ei kommentteja: