Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 14. kesäkuuta 2010

Lazy day

Tänään oon heränny 14.00 herätyskelloon. :D Sit oon kans aika ylpee itestäni ku oon vihdoin ottanu itteeni niskasta kiinni ja siivonnu! Ei se niin vaikeeta ookkaan ku vaan alottaa sen, mut en siltikään tykkää siivomisesta.
Tänään tulee olemaan varmaan sellanen laiska päivä kotona ku ei toi sääkään mikää niin houkutteleva oo, pitää vähän kattoo nyt mitä keksii.
Ärsyttävää ku Jenni tulee vasta kahen viikon päästä jostain suomussalmesta ja en oo nähny sitä koko kesälomana! :o
Mut sit se varmaan tulee meiän mökille juhannuksen jälkeen. :)



tosta vaan bingoamaan sit ku ollaan jättämässä! nauran :D

Mulla on kans joku ongelma ku pelaan taas sitä maailman tyhmintä peliä: farmville, ei huhhuh se on niin turha mut mulla ei oo oikeesti muutakaan tekemistä illalla ku klikkailla jotain pikselimössöä? :D



No mut jea see ya later. ;)



-JOSSU

Ei kommentteja: